Bildiğim kadarı ile Zelter in kodladığı yazılım her şeyi ile kendine ait ve sattığı kişilerin tüm bilgileride onda kayıtlı. İzni dışında alanda satanda ciddi yaptırımla karşılaşacaktır. Web-ofisi r10 da aktif olarak satış yapıyor. Bence kimseyi uyarmayın direkt mahkeme kağıdı yollayın. Bu kadar terbiyesizlik olmaz. Geçmiş olsun.