1 adet script alınmış olup gereğinden fazla işine özen gösteren bir arkadaştır. En azından gereğinin r10.net yönetimince bir an önce yapılacağını düşünüyorum. Geçmiş olsun dostum. Elimden gelecek bir şey olursa seve seve yardıma hazırım.