• 03-05-2008, 20:44:13
    #46
    Üyeliği durduruldu
    iyi script, hayırlı satışlar hocam
  • 18-05-2008, 16:26:10
    #47
    hocam hafta içi hangi saatler msnde oluyorsunuz ödemelrim gelince scripti almak istiyorum sizden ne zaman müsait olursunuz ?
  • 18-05-2008, 17:23:57
    #48
    Script kaç kişiye satılacak ?.
  • 21-05-2008, 23:35:13
    #49
    KraLMp3Ler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hafta içi hangi saatler msnde oluyorsunuz ödemelrim gelince scripti almak istiyorum sizden ne zaman müsait olursunuz ?
    Her Zaman Msn Deyım Ben 24 Saatin 20 Saati Diyebilirim

    cinbaba adlı üyeden alıntı:
    Script kaç kişiye satılacak ?.
    Script 20 Kişiye Satılacaktır Arkadaşlar.

    Şuanda 5 Kişiye Satıldı.
  • 22-05-2008, 14:09:43
    #50
    abi senin msn adresi bende ekli ama off gözükyosun anlamadım bu işi

    bide demoları görebilirmiyim satılan ?
  • 22-05-2008, 21:52:01
    #51
    Şuanda Çevrimiçi Durumdayım.

    Msn Adresını Pm Den Atarsan Bir Bakayım.
  • 21-10-2008, 10:43:14
    #52
    Merhabalar,
    Öncelikle hayırlı satışlar.
    Scriptin renk seçeneği varmı?
    Joomla ile bir site kurdum ama joomladan daha iyi yerlere gelebilirmiyiz bununla.

    Kurulumu Siz yapıyormusunuz. ?

    ObZo.NeT e Hoşgeldiniz buranın yerine alsammı diye düşündüm ama Joomla mı daha iyi indexlenir tereddütte kaldım.
  • 21-10-2008, 11:54:47
    #53
    Saruman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Öncelikle hayırlı satışlar.
    Scriptin renk seçeneği varmı?
    Joomla ile bir site kurdum ama joomladan daha iyi yerlere gelebilirmiyiz bununla.

    Kurulumu Siz yapıyormusunuz. ?

    ObZo.NeT e Hoşgeldiniz buranın yerine alsammı diye düşündüm ama Joomla mı daha iyi indexlenir tereddütte kaldım.
    Joomla Hiç Kullanmadıgım İçin Bilemicem.

    Ama Joomla Genel Olarak Kullanıldıgı Icın Yanılmıyorsam Joomla Daha Iyı Indexlenır.

    Kurulumu Dilerseniz Kendım Yaparım.

    Tema Seçeneği Yok Ama + İsteğe Özel Tema Tasarımı Yaparım.
  • 21-10-2008, 12:35:42
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Saruman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Öncelikle hayırlı satışlar.
    Scriptin renk seçeneği varmı?
    Joomla ile bir site kurdum ama joomladan daha iyi yerlere gelebilirmiyiz bununla.
    Kurulumu Siz yapıyormusunuz. ?
    ObZo.NeT e Hoşgeldiniz buranın yerine alsammı diye düşündüm ama Joomla mı daha iyi indexlenir tereddütte kaldım.

    Şuan Bu Scripti Ben kulanıyorum Ve Gercekten İyi bir Script Herhangi Bir Link Degişimi Vb. Seo Calısması Yapmadıgım Halde 4 bin içerikle ortalama 20 bin index yaptı.

    + oalrak Yönetimi Joomladan Daha Basit

    Renk konusuna Gelirsen Scripte Fazla Grafik kasılmamıs sade ve hoş 1-2 bar cubugunun Rengini Degişerek Bambaska Bir Görünüme Kavuşturabilirsin.İstersende istedigin bir renge ben dönüştürebilirim

    Benim Kullandıgım Site

    Duygusal