Saruman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Öncelikle hayırlı satışlar.
Scriptin renk seçeneği varmı?
Joomla ile bir site kurdum ama joomladan daha iyi yerlere gelebilirmiyiz bununla.
Kurulumu Siz yapıyormusunuz. ?
ObZo.NeT e Hoşgeldiniz buranın yerine alsammı diye düşündüm ama Joomla mı daha iyi indexlenir tereddütte kaldım.

Şuan Bu Scripti Ben kulanıyorum Ve Gercekten İyi bir Script Herhangi Bir Link Degişimi Vb. Seo Calısması Yapmadıgım Halde 4 bin içerikle ortalama 20 bin index yaptı.

+ oalrak Yönetimi Joomladan Daha Basit

Renk konusuna Gelirsen Scripte Fazla Grafik kasılmamıs sade ve hoş 1-2 bar cubugunun Rengini Degişerek Bambaska Bir Görünüme Kavuşturabilirsin.İstersende istedigin bir renge ben dönüştürebilirim

Benim Kullandıgım Site

Duygusal