Saruman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Öncelikle hayırlı satışlar.
Scriptin renk seçeneği varmı?
Joomla ile bir site kurdum ama joomladan daha iyi yerlere gelebilirmiyiz bununla.

Kurulumu Siz yapıyormusunuz. ?

ObZo.NeT e Hoşgeldiniz buranın yerine alsammı diye düşündüm ama Joomla mı daha iyi indexlenir tereddütte kaldım.
Joomla Hiç Kullanmadıgım İçin Bilemicem.

Ama Joomla Genel Olarak Kullanıldıgı Icın Yanılmıyorsam Joomla Daha Iyı Indexlenır.

Kurulumu Dilerseniz Kendım Yaparım.

Tema Seçeneği Yok Ama + İsteğe Özel Tema Tasarımı Yaparım.