Merhabalar,
Facebook için çok basit bir eklenti yazdırmak istiyorum.
İstediğim şeyler temelde çok basit özellikler olacak.Bu işi yapabilecek arkadaşlar varsa pm den bana ulaşabilirler.
Düşündüğüm bütçe çoook yüksek değil lakin emeğinizin karşılığınında zayi olmasını
istemem.
Facebook eklentisi yazdırmak istiyorum
7
●712
- 08-02-2008, 01:51:13Sanırım facebookla alakan yok, bu yüzden yazmasaydın bencefatalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada varsa burda facebook application yazabilecek benimde bir projem var banada ulaşırsa sevinirim - 09-02-2008, 17:25:51Üyeliği durdurulduApi ve örnek uygulamayı facebook zaten veriyor isteyen kullanıcıya, yani uygulama geliştirmek o kadar zor değil.
Vaktim olsa ilgilenirdim fakat şuan çok yoğunum. Sadece ilgilenmek isteyen arkadaşlara çokta zor olmadığını anlatmak istedim.
Facebook üyeliğinizle uygulamalara girin, orada uygulama geliştirecekler için de bi uygulama var. Onu ekleyerek başlayabilirsiniz. - 12-02-2008, 01:54:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kurtlar Vadisi | Facebook
kurtlar vadisi app yapmıştım nasıl bişey istediğinizi pmlerseniz sevinirim
facebookun sahibi sensin sanırım.