fatalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
facebook için derken ? facebookun sahibi sensin sanırım.
Sanırım facebookla alakan yok, bu yüzden yazmasaydın bence

Bu arada varsa burda facebook application yazabilecek benimde bir projem var banada ulaşırsa sevinirim