Api ve örnek uygulamayı facebook zaten veriyor isteyen kullanıcıya, yani uygulama geliştirmek o kadar zor değil.
Vaktim olsa ilgilenirdim fakat şuan çok yoğunum. Sadece ilgilenmek isteyen arkadaşlara çokta zor olmadığını anlatmak istedim.
Facebook üyeliğinizle uygulamalara girin, orada uygulama geliştirecekler için de bi uygulama var. Onu ekleyerek başlayabilirsiniz.