• 27-01-2008, 01:01:34
    #19
    AspCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım tabiki oluyor.
    Şöyle anlatayım.
    Oyun eklerken her oyun için ayrı adresi veritabanında kaydediyorsun.
    Daha sonra 404 hatası için özel asp sayfası oluşturuyorsun.
    404 için oluşturduğun asp sayfası çalıştığında adresten örn:siteadi.com/orumcekadam.html orumcekadam' ı alıp veritabanındaki adreslerle karşılaştırıyor ve oyun bilgilerini ekrana basıyor.

    Hala iddaa ediyorsan örnekte gösteririm.

    Bu konu bir satış konusu eğer bu kadar basit birşey için olmaz dersen alacakların güvenini zedelersin.
    bende 404 sayesinde yapıyorum.
    ben id ile çalışıyorum sen isim ile çalış demişsin haklısın da tr karakterler falan işin içine giriyor. ilgilenmek lazım.. mantıklı düşününce evet doğru.
    vedat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TIKLA

    Girde bak bakalım nasıl oluyormuş seo. Birde full seo yazmışsın, onun yerine half seo yazarsan daha iyi olur. Seo konusunda kendini biraz geliştirmeden konularına full seo yazma hoş durmuyor
    site.com/id/3/oyun-adi.html olunca seo olmuyo mu bu
  • 27-01-2008, 05:52:40
    #20
    Tabloda sayfa diye bir field açıp içine kontrol edilmiş tr karakterlerden arındırılmış şekilde veriyi gönderirsen. Sorguda sıkıntı çekmezsin
  • 27-01-2008, 12:08:38
    #21

    Trojan var sitede.
  • 27-01-2008, 12:15:08
    #22
    ne trojanı dostum bende nod32 kullanıyorum
  • 27-01-2008, 12:28:38
    #23
    kaspersky yakaladı. Kaspersky kullan
  • 27-01-2008, 12:33:00
    #24
    nod32 dünyada 1. seçildi biliyosundur.sanmıyorum trojan olduğunu.neresinde söylede bi bakalım
  • 27-01-2008, 12:38:19
    #25
    Vallahi nod32 nin kaçıncı seçildiğini bilemem sana karşıda herhangi bir garezim yok ayrıca daha önce hiç diyaloğumuzda olmadı. Ben sadece gördüğümü söylüyorum. Hatta ilk girdiğimde yanlışlıkla yüklemeyede izin verdim. Şimdi bu yüzden taramam gerecek sistemi. Anasayfaya girer girmez kp ciyaklıyor. Yükleyebilirsen bilgisayarına bi dene kp ile.
  • 27-01-2008, 12:41:58
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vedat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TIKLA
    Girde bak bakalım nasıl oluyormuş seo. Birde full seo yazmışsın, onun yerine half seo yazarsan daha iyi olur. Seo konusunda kendini biraz geliştirmeden konularına full seo yazma hoş durmuyor
    Senin Önce SEO İle SEF url Arasındaki Farkı Öğrenmen Lazım Bence
  • 27-01-2008, 12:44:28
    #27
    tamam kardeş sağol bakacam çaresine