Vallahi nod32 nin kaçıncı seçildiğini bilemem sana karşıda herhangi bir garezim yok ayrıca daha önce hiç diyaloğumuzda olmadı. Ben sadece gördüğümü söylüyorum. Hatta ilk girdiğimde yanlışlıkla yüklemeyede izin verdim. Şimdi bu yüzden taramam gerecek sistemi. Anasayfaya girer girmez kp ciyaklıyor. Yükleyebilirsen bilgisayarına bi dene kp ile.