• 26-01-2008, 01:43:34
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kd başka konu hakkında pm attım bakarsanız sevinirim. kd
  • 26-01-2008, 02:02:34
    #11
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asp + Mssql + html tasarım (Ajax bilmiyorum) + Üyelik Sistemi + Seo (linkler id`siz "site.com/oyun/1.oyun-adi.html" olarak olur) + Yorum

    bunları sağlayabilirim
    Linkler id`siz derken kastım linkin temiz olmasıydı. Elbette oyna.asp?id=12 şeklinde olmayacak ama sizin dediğiniz gibide olmayacak

    siteadi.com/barbie-giydirme-oyunu.html

    gibi.
  • 26-01-2008, 14:15:58
    #12
    vedat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linkler id`siz derken kastım linkin temiz olmasıydı. Elbette oyna.asp?id=12 şeklinde olmayacak ama sizin dediğiniz gibide olmayacak

    siteadi.com/barbie-giydirme-oyunu.html

    gibi.
    asp de bu olmuyor malesef..
  • 26-01-2008, 16:40:30
    #13
    Ona olmuyor değil yapamıyorum diyeceksin.
  • 26-01-2008, 16:43:45
    #14
    Üyeliği durduruldu
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asp de bu olmuyor malesef..
    oluyor, kubilay
  • 26-01-2008, 21:01:15
    #15
    aspciyim diyor yapamıyorum demiyor olmuyor diyor: )
  • 27-01-2008, 00:04:46
    #16
    amann yarabbim mesajlara bak ..!!

    ben bugüne kadar hiç görmedm asp de öyle bişey bu konuşan arkadaşlar bi örnek gösterirlerse sevinirim..
  • 27-01-2008, 00:11:07
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşım tabiki oluyor.
    Şöyle anlatayım.
    Oyun eklerken her oyun için ayrı adresi veritabanında kaydediyorsun.
    Daha sonra 404 hatası için özel asp sayfası oluşturuyorsun.
    404 için oluşturduğun asp sayfası çalıştığında adresten örn:siteadi.com/orumcekadam.html orumcekadam' ı alıp veritabanındaki adreslerle karşılaştırıyor ve oyun bilgilerini ekrana basıyor.

    Hala iddaa ediyorsan örnekte gösteririm.

    Bu konu bir satış konusu eğer bu kadar basit birşey için olmaz dersen alacakların güvenini zedelersin.
  • 27-01-2008, 00:41:09
    #18
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amann yarabbim mesajlara bak ..!!

    ben bugüne kadar hiç görmedm asp de öyle bişey bu konuşan arkadaşlar bi örnek gösterirlerse sevinirim..
    TIKLA

    Girde bak bakalım nasıl oluyormuş seo. Birde full seo yazmışsın, onun yerine half seo yazarsan daha iyi olur. Seo konusunda kendini biraz geliştirmeden konularına full seo yazma hoş durmuyor