PHP Optimus Oyun Scripti, 100/100 PAGESPEED!, Full Seo Uyumu
439
●63.947
- 27-11-2013, 00:40:521 adet satın almak istiyorum. Ödeme bilgilerinizi gönderirseniz sevinirim
- 29-11-2013, 14:04:04pm gönderildi ve skype bilgisi verildi ekleme ve detaylı görüşme bekleniyor
- 29-11-2013, 23:41:06narcade napius 1 ve napius 2 den almıştım bundan da alalım bir tane. Banka hesap bilgilenizi gönderir misiniz, ayrıca kurulumu ne zaman yapabilirsiniz?
- 30-11-2013, 00:32:04Hiçbir şekilde TAVSİYE etmiyorum. Bir yazılım mühendisi ve yıllardır bu işin içinde birisi olarak KESİNLİKLE ALMAYINIZ!
Ben hayatımda böyle destek anlayışı görmedim. Ücreti yatırdıkdan 1 gün sonra lisans geldi. Hostumu zartımı zurtumu ayarladım ve kurayım dedim.
Gönderilen kurulum konusu bu;
http://forum.narfix.com/showthread.php?tid=1
Muhteşem derecede özensiz, sadece para kazanılmak için yazılmış ve desteği bile tam olmayan bir script ve script sahibi. Dosyaların yerlerini kendim aradım buldum.
Yönetim paneline giriş yapacağım yapmıyor. Hiçbir şekilde post ve get verisi alamıyor sistem. Hadi onuda geçtim classı devredışı bırakıp direkt aldırdım ama bu seferde veritabanıyla sıkıntı yaşanıyor.
Biraz önce PM attım kimbilir ne zaman geri dönüş alacağım muallak. Yazılım baştan sona İĞRENÇ olmuş. Kullanıcılar anlamıyor diye kodları rastgele yerleştirmişler resmen.
Ayrıca şurdaki "Sistem Class mantığı ve önemi dikkate alınarak yazılmış olup, düzenleme ve geliştirmede kolaylık sağlamaktadır." maddenize hiçbir şekilde uymuyor. Sizin öğrendiğiniz yada size öğretilen class mantığı nasıldır bilmiyorum ama OOP denilen sistem bu şekilde işlemiyor.
Aldığıma pişman oldum. Gerçi zaten çok birşey vermedim ama boşu boşuna para vermekde insanın canını sıkıyor gerçekten.
Arkadaşa şahsi bir gıcıklığım falan yok ama bu script sizi yarı yolda bırakır. iyi günler - 30-11-2013, 13:18:34Şuna basit şekilde scripti kurmayı beceremedim deseniz kafi. Türkçe bu kadar basit bir dil. Satırlarca yazmaya gerek yok.
Böyle gereksiz konularla uğraşmak istemiyorum. Sattığımız ürünün her zaman peşindeyiz. Hesap numaranızı verin geri gönderiyim. Yıllardır benim müşterilerim beni biliyor. Bende müşterilerimi biliyorum. 40 liraya sattığm bir yazılım için yeri geliyor 3-4 saat düzenleme yapıyorum. Çevremden de bu şekilde tepki alıyorum.
Kalitesiz dediğiniz yazılımlar ile yüzlerce kelimede kafada siteler var. Laf attığınız sistemler için bir background araştırın derin.
Not: r10'a 7/24 bakacak kadar zamanım yok. Ulaşmak isteyenler için skype ve telefon bilgileri konuların içlerinde bulunmaktadır.