Ben de şikayetçiyim arkadaş. Bir kaç şey istedim, 1 aydır sallıyor. Ama onun öncesinde belki 3-4 senedir, her istediğimi yaptı. Hiçbir şey talep etmeden. Bu arkadaştan daha iyi destek veren varsa buyursun gelsin...