Pos aktif olmadıgından dolayı bir odeme secenegi olması da mantıklı olmaz.
Ödeme yöntemleri aktif fakat ilan vermede 4. adımda dopingler yerine bir resim var farkındaysanız orda dopingler var aslında display none ile kapatıldı ve tum vitrinler selected durumda aktif ödeme metodu ile ilgili bir sıkıntı yok posunuz veya anlaşmalı kurumunuz varsa ayarlayız teslim ederiz teslimden sonra alırsanız da kurulumunu yaparız.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:22:23 -->-> Daha önceki mesaj 23:21:31 --
ilan verenler magaza acmak isteyenler icin bi odeme sekli goremedim.
Cevaplandı