• 22-09-2012, 20:45:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    guney001 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Sitemde reklamları yayınlamaya başladım fakat bir kaç sorum olacak.
    1: Form başı ücret almak için 4 soruyu doldurması yeterli midir? anında onaylanıyor mu?
    2: Satış komisyonumuz nasıl ve ne zaman hesaplanıyor(%10 yazmışsınız tam olarak ne kadar), anında onaylanıyor mu?
    3: Yeni eğitim reklamları eklenecek mi?
    4: Sitemizde link reklam verebilir miyiz? (Örn: konu içinde "MEB sertifika için tıklayınız" gibi...)
    5: Haftalık 50 form veya satışı bırakalım da belli bir sınırınız kotanız var mı? Mesela haftada 1000-2000 form veya satış yapsam ödemede sorun olur mu?

    Sitelerimde ciddi dönüşümler alabileceğimi düşünüyorum... İlginizi bekliyorum...
    1 - Evet 4 soruyu doldurup gönderdiği an hakedişiniz işlenir.
    2 - Satış temsilcileri gelen formu arayıp. Satış işlemini gerçekleştirdiği an eğitim ücreti üzerinden %10 komisyonunuz hesabınıza işlenir. Eğitim ücretlerini buradan görebilirsiniz.
    3 - Evet yakın zamanda tüm eğitimlerimizin reklamları eklenecektir.
    4 - MEB' karşı olan yasal sorumluluğumuzu rencide etmeyecek şekilde verebilirsiniz.
    5 - Hayır herhangi bir limit yok. Cuma günlerine kadar 50 TL yi geçtiğiniz taktirde pazartesi ödemeniz yapılır.

    Saygılarımla, iyi çalışmalar.
  • 22-09-2012, 20:51:03
    #11
    Teşekkürler, umarım yakın zamanda yeni bannerlar da eklenir...
  • 23-09-2012, 12:46:28
    #12
    bence gunde mesela 50 form ve uzerı yapanlarınkını gunluk odemelısınız cunku başlıcak bır ınsan once traderınıze falan bakıcakdır ... sonuc hiç ticaret yok ve madurda kalmak ıstemez veya odeme zamanında banlanmakda ıstemez bu yuzden ılk haftalarda odemeyı erkene çekmelısınız hem teşvikde yukselır o zaman bence!
  • 23-09-2012, 15:15:07
    #13
    1; Sistemi sosyal medyada kullanan varmı arkadaşlar varsa dönüş nasıl
    2; Bu 50 form olayı günlük 50 mi yoksa haftalık 50 mi bunu cvaplarsanız sevinirim iyi forumlar
  • 23-09-2012, 16:19:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    FeNaa_63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence gunde mesela 50 form ve uzerı yapanlarınkını gunluk odemelısınız cunku başlıcak bır ınsan once traderınıze falan bakıcakdır ... sonuc hiç ticaret yok ve madurda kalmak ıstemez veya odeme zamanında banlanmakda ıstemez bu yuzden ılk haftalarda odemeyı erkene çekmelısınız hem teşvikde yukselır o zaman bence!
    Forum üzerinde üyeliğimiz yeni evet doğrudur fakat bu forum üyeleri ile ticaret yapmadığımız anlamına gelmez. Biz Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı bir eğitim kurumuyuz dilediğiniz zaman kurumumuzu ziyaret edebilirsiniz. www.kariyeradam.com adresinden iletişim bilgilerimizi bulabilirsiniz.

    Haftalık ödeme konusuna gelince muhasebe takibi açısından haftalık ödeme yapmayı uygun gördük.

    Ayrıca bu konuda bugün Beyin Fırtınası Seansı'na gelen arkadaşlar kurumumuzu gördüler. Onlardan da bilgi alabilirsiniz.


    Smail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1; Sistemi sosyal medyada kullanan varmı arkadaşlar varsa dönüş nasıl
    2; Bu 50 form olayı günlük 50 mi yoksa haftalık 50 mi bunu cvaplarsanız sevinirim iyi forumlar
    Sosyal medyada tabiki kullanabilirsiniz. Kullanan yayıncımızda mevcut. Form sayısına gelecek olursak ilk mesajda ücret tablosunu vermiştim. Bir hafta boyunca yaptığınız form sayısı 50'yi geçerse direk 1 TL den hesaplanıyor.
  • 23-09-2012, 17:17:16
    #15
    üye oldum onay bekliyorum
  • 23-09-2012, 17:22:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Smail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üye oldum onay bekliyorum
    Üyeliğiniz onaylanmıştır. İyi çalışmalar dilerim.
  • 23-09-2012, 17:23:01
    #17
    KariyerAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeliğiniz onaylanmıştır. İyi çalışmalar dilerim.
    teşkkür ederim
  • 23-09-2012, 22:24:15
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Rica ederim, iyi çalışmalar.