bence gunde mesela 50 form ve uzerı yapanlarınkını gunluk odemelısınız cunku başlıcak bır ınsan once traderınıze falan bakıcakdır ... sonuc hiç ticaret yok ve madurda kalmak ıstemez veya odeme zamanında banlanmakda ıstemez bu yuzden ılk haftalarda odemeyı erkene çekmelısınız hem teşvikde yukselır o zaman bence!