• 20-10-2023, 16:16:56
    #1
    Merhabalar tarafımca yazılan scriptlerin satışını yapabilecek elemana ihtiyacım var. %10 komisyon veya daha fazlası size kalmış. ayrıntılar whatsapp ile verilecektir. profilimde numaram mevcuttur. teşekkürler
  • 20-10-2023, 18:56:28
    #2
    Şahsen işe ihtiyacım olsa ve satabilecek potansiyelim olsa kesinlikle sizinle iş yapmam.
    Eleman kelimesi nedir ya ?
    Arkadaşa ihtiyacım var deseniz daha şık olmazmiydi?
  • 20-10-2023, 19:00:07
    #3
    aLLioni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen işe ihtiyacım olsa ve satabilecek potansiyelim olsa kesinlikle sizinle iş yapmam.
    Eleman kelimesi nedir ya ?
    Arkadaşa ihtiyacım var deseniz daha şık olmazmiydi?
    Arkadaş veya eleman, art niyetle söylemedim. Ayrıca eleman kelimesinin kötü bir anlamı da yok. Konuyla ilgileniyorsanız balyalama yapmayın. Ben de sizinle iş yapmam