aLLioni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen işe ihtiyacım olsa ve satabilecek potansiyelim olsa kesinlikle sizinle iş yapmam.
Eleman kelimesi nedir ya ?
Arkadaşa ihtiyacım var deseniz daha şık olmazmiydi?
Arkadaş veya eleman, art niyetle söylemedim. Ayrıca eleman kelimesinin kötü bir anlamı da yok. Konuyla ilgileniyorsanız balyalama yapmayın. Ben de sizinle iş yapmam