Şahsen işe ihtiyacım olsa ve satabilecek potansiyelim olsa kesinlikle sizinle iş yapmam.
Eleman kelimesi nedir ya ?
Arkadaşa ihtiyacım var deseniz daha şık olmazmiydi?