• 17-11-2010, 02:58:21
    #10
    Üyeliği durduruldu
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babamı beni okuldan almasını ikna edecek kişiye vps veriyorum

    şaka bi yana güzel kampanya, takdir ettim...
    İşte o kızlar bunu söyleyemiyor hocam.

    Muhtemelen sizin işler tıkırında rahatınız yerinde dolayısıylada okumak cazip gelmiyor yada size bir kurtuluş gibi gelmiyor ama inanın okumak kurtuluştur. ben mesleğimin farklı bir dalını yapıyorum şu an aslında mesleğim bilgisayar teknisyenliği. Okuduk bitti ama bir zararı varmı bana yok bence sende okulu bırakma dursur diploma hocam
  • 17-11-2010, 03:02:56
    #11
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    savas_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte o kızlar bunu söyleyemiyor hocam.

    Muhtemelen sizin işler tıkırında rahatınız yerinde dolayısıylada okumak cazip gelmiyor yada size bir kurtuluş gibi gelmiyor ama inanın okumak kurtuluştur. ben mesleğimin farklı bir dalını yapıyorum şu an aslında mesleğim bilgisayar teknisyenliği. Okuduk bitti ama bir zararı varmı bana yok bence sende okulu bırakma dursur diploma hocam
    her harfine katılıyorum hocam.
    amacım dalga geçmek asla değil.
    ufak bir şaka olarak algılayın.
    (hatta hababam sınıfı fılmınde tıpkı bunun gıbı bı durum meydana gelıyor, çok ders verici bi sahneydi örnek olarak)

    okumak çok güzel hocam elbette. ben biraz da işi şakaya vurdum. 6 senede universiteyi bitiremeyen biri olarak (okumaktan bıkan biri olarak )

    tekrar söylüyorum, konuyu açan arkadaş çok güzel düşünmüş.
    tebrik ediyorum...
  • 17-11-2010, 03:14:09
    #12
    Üyeliği durduruldu
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her harfine katılıyorum hocam.
    amacım dalga geçmek asla değil.
    ufak bir şaka olarak algılayın.
    (hatta hababam sınıfı fılmınde tıpkı bunun gıbı bı durum meydana gelıyor, çok ders verici bi sahneydi örnek olarak)

    okumak çok güzel hocam elbette. ben biraz da işi şakaya vurdum. 6 senede universiteyi bitiremeyen biri olarak (okumaktan bıkan biri olarak )

    tekrar söylüyorum, konuyu açan arkadaş çok güzel düşünmüş.
    tebrik ediyorum...
    Anladım hocam bende sizin aracılığınızla gerçekten okuldan bıkanlara gönderme yaptım zaten bu smileden anlamışsınızdır.

    Dediğim gibi 5 kişite reseller lin-win paket 2 yi sağlıyacağız yapmaları gereken tek şey dekontu bize iletmeleri.

    Saygılar.
  • 17-11-2010, 03:24:59
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Tutumunuzdan dolayı tebrikler.
  • 19-11-2010, 13:37:29
    #14
    Teşekkürler. haladaha bir "gönüllü" çıkmadı.