staticiation adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Muhtemelen sizin işler tıkırında rahatınız yerinde dolayısıylada okumak cazip gelmiyor yada size bir kurtuluş gibi gelmiyor ama inanın okumak kurtuluştur. ben mesleğimin farklı bir dalını yapıyorum şu an aslında mesleğim bilgisayar teknisyenliği. Okuduk bitti ama bir zararı varmı bana yok bence sende okulu bırakma dursur diploma hocam

)