staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her harfine katılıyorum hocam.
amacım dalga geçmek asla değil.
ufak bir şaka olarak algılayın.
(hatta hababam sınıfı fılmınde tıpkı bunun gıbı bı durum meydana gelıyor, çok ders verici bi sahneydi örnek olarak)

okumak çok güzel hocam elbette. ben biraz da işi şakaya vurdum. 6 senede universiteyi bitiremeyen biri olarak (okumaktan bıkan biri olarak )

tekrar söylüyorum, konuyu açan arkadaş çok güzel düşünmüş.
tebrik ediyorum...
Anladım hocam bende sizin aracılığınızla gerçekten okuldan bıkanlara gönderme yaptım zaten bu smileden anlamışsınızdır.

Dediğim gibi 5 kişite reseller lin-win paket 2 yi sağlıyacağız yapmaları gereken tek şey dekontu bize iletmeleri.

Saygılar.