İşte o kızlar bunu söyleyemiyor hocam.
Muhtemelen sizin işler tıkırında rahatınız yerinde dolayısıylada okumak cazip gelmiyor yada size bir kurtuluş gibi gelmiyor ama inanın okumak kurtuluştur. ben mesleğimin farklı bir dalını yapıyorum şu an aslında mesleğim bilgisayar teknisyenliği. Okuduk bitti ama bir zararı varmı bana yok bence sende okulu bırakma dursur diploma hocam
her harfine katılıyorum hocam.
amacım dalga geçmek asla değil.
ufak bir şaka olarak algılayın.
(hatta hababam sınıfı fılmınde tıpkı bunun gıbı bı durum meydana gelıyor, çok ders verici bi sahneydi örnek olarak)
okumak çok güzel hocam elbette. ben biraz da işi şakaya vurdum.
6 senede universiteyi bitiremeyen biri olarak 
(okumaktan bıkan biri olarak

)
tekrar söylüyorum, konuyu açan arkadaş çok güzel düşünmüş.
tebrik ediyorum...