• 30-07-2005, 04:11:07
    #1
    Arkadaşlar bana reseller lazım.
    Linux . cPanel olacak.
    Telefon numarası olacak.
    Msn adresi olacak.
    Şu anki reseller'de bulunan 70 küsür siteyi (Toplam dosya 1.5 Gb ) taşıyacak. 15 tanesi felan taşınsa yeterli. Diğerlerinin içi boş sayılır.
    Minimum 50 / 60 Gb Band. 2 Gb alan olsa yeterli.
    Ikide bir host kapanmayacak.
    Pahalı olsun ama sorun yaşamayayım.
    Aldım bi yerden lanet olsun. Domain alırım, site yaparım, hesap açarım hesabı görmez domain. Adam 1 gün sonra gelir durumu anlatırım 2 işlem yapar görmeye başlar. Böyle olmayacak.
    Kendisine güvenmeyen mesaj yazmasın.
    Tercihen istanbul'da olsa iyi olur. Sorun olursa gidip tokatlayayım
    Valla ciddiyim acaip sinirlerim bozuldu yaw. Ondan sonra n'ooldu "Arki küfür ediyo", eder tabi
    Ayrıca teknik destege ihtiyacım yok.
    "Abi şu nasıl olcak" demem kimseye.
    Ama host durup dururken kapanırsa kalbinizi kırarım.
    Ve domainlerin Nameserver'leri olarak Kendi Nameserver'lerimi kullanırım. Host firması değilim ama, prensip işte.
    Not : Kimse özel mesaj atmasın. Buraya yazın tekliflerinizi. Gizlimiz, saklımız mı var?
  • 30-07-2005, 16:19:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Msn den bana selam çak halledelim...
  • 30-07-2005, 20:37:23
    #3
    MrManson adlı üyeden alıntı:
    Internetsahibi.net e göz atabilirsin , Istanbulda ofislerini açtılar m.köy de ve kaliteli hizmet veriyorlar.
    Onlarla irc icin calısmıstım zamanında. Açıkcası kaliteli değildi.
    Zaten dedicated almaya karar verdim.
    Host satıcıları ile uğraşmaktan bıktım artık. Sunucumda sorun çıkarsa kendi suçum derim, geçiştiririm.
    100 $ fazla öderim. Kafam rahat olur.
    Zaten şimdiki hostumda gunde 5 $'ım çöpe gidiyor.. Birde hit düşüyor tabii.
    Adamın birinden script aldık. Sorun çıktı scriptte. Adama gir duzelt diyorum. Girilmiyor sitene diyor. Gerisini sen düşün Manson
  • 30-07-2005, 21:26:33
    #4
    ben 2 tane hostumu labina'da (www.labina.net) barındırıyorum fiyatlar uygun aslında ole dandik bi firma değil zaten istersen faturan adresine geliyor Şiddetle tavsiye ederim.. Eksi olan bi yanı ise şubeleri ankara demetevlerde Internetsahibi.net'in istanbuldaki ofisini açan kişi asker arkadaşım olur (Kürşat) Sağlam Temiz Eleman Ama hizmetleri nasıldır bilemiyorum.

    iletişim için
    Labina : destek@labina.net
    InternetSahibi : kursad@internetsahibi.net

    E Bukadar Gevezelik Yapmısken Hani sen dersenki yardımcı ol kardes ucuza kapatalım bu işi dersen benim msn adresim gemiler@hotmail.com

    Saygılar hepinize
  • 30-07-2005, 23:49:33
    #5
    TrueLove adlı üyeden alıntı:
    ben 2 tane hostumu labina'da (www.labina.net) barındırıyorum fiyatlar uygun aslında ole dandik bi firma değil zaten istersen faturan adresine geliyor Şiddetle tavsiye ederim.. Eksi olan bi yanı ise şubeleri ankara demetevlerde Internetsahibi.net'in istanbuldaki ofisini açan kişi asker arkadaşım olur (Kürşat) Sağlam Temiz Eleman Ama hizmetleri nasıldır bilemiyorum.

    iletişim için
    Labina : destek@labina.net
    InternetSahibi : kursad@internetsahibi.net

    E Bukadar Gevezelik Yapmısken Hani sen dersenki yardımcı ol kardes ucuza kapatalım bu işi dersen benim msn adresim gemiler@hotmail.com

    Saygılar hepinize
    Tskler.
    Yıl sanırım 2002 idi. Iki adet domain aldım labina'dan.
    Öğlen saatlerinde PTT ile yolladım ücreti. Ücreti yollamadan önce, "ücreti yollayın, domainlerinizi alalım" dediler. "Ok" dedim. Ucreti yolladım. Sonra msn'deki labina elemanına söyledim. "Ödemeyi yaptım domainleri alırmısınız?" diye.
    "Akşama alırız" cevabı ile karşılaştım.
    "Arkadaşım ödeme yaptım. Gidin PTT'den çekin ve domainlerimi alın dedim."
    "Zaten 1 $ kar ediyoruz, şimdi bu havada gidip ptt'de bekleyeyim, sonrada gelip domainini mi kaydedeyim." cevabı ile karşılaştım.
    O gün bu gündür, Labina bana bedava host, domain vs verse almam.
    Ama hosting hizmeti kalitelidir bilemem.
    Sonuç olarak bu işi yapıyorsan, ukala olmayacaksın.
    Yinede tsk ederim.
    Zaten ustte'de yazdığım gibi dedicated alacağım.
    ----
    Makina yurtdışında olacak Manson. Layeredtech.com 'dan alacağım.
    Ayrıca boşver firma ismini. Zaten profosyonel'ler ile çalışmıyorlar sanırım.
    Çünkü bir tek memnun olmayan(!) müşterileri benmişim.
  • 30-07-2005, 23:57:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
    "Arkadaşım ödeme yaptım. Gidin PTT'den çekin ve domainlerimi alın dedim."
    "Zaten 1 $ kar ediyoruz, şimdi bu havada gidip ptt'de bekleyeyim, sonrada gelip domainini mi kaydedeyim." cevabı ile karşılaştım.
    eheuheueheue adam haklı gidip beklesin mi sen bilmezmisin bre ticaret ahlakını
  • 31-07-2005, 00:21:14
    #7
    actım ağzımı baq ne oldu? https://www.r10.net/showthread.php?t=734
  • 31-07-2005, 00:39:13
    #8
    TrueLove adlı üyeden alıntı:
    actım ağzımı baq ne oldu? https://www.r10.net/showthread.php?t=734
    Sağlamlıgına birsey demiyorum. Eminim sağlamdır. Kişilik benim için daha önemlidir. Ben hepinizin tanıdığı birisinden'de zamanında reseller aldım. Sorun oldugunda'da hiç bir zaman gidip "ya siteler açılmıyor kardeşim" dememişimdir. Adamına göre muamele.

    KaaN : Saolsun, varolsunlar. Sayelerinde reseller, dedicated sahibi oluyoruz iste.
  • 31-07-2005, 02:47:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arko demek ciddimişsin
    Bak kaliteli ve hızlı reseller istiyorsan en iyi reseller'den biri olan (genel olarak host alanında avrupada isim yapmış) http://www.all-inkl.com/?content=res...akete&partner= all-inkl öneririm. Desavantajı acoount yani hesap limitleri olması ama serverleri çok iyi ve tavsiye ederim herkese. Genel olarak ben 2 farklı reseller kullanmayı tavsiye ederim ama en azından biri mutlaka iyi olmalı. iyi nedemek? Hızlı erişim ve 99.99 up time.

    başka önerebileceklerimde var ama link deposu haline getirmek istemem başlığını.