ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
"Arkadaşım ödeme yaptım. Gidin PTT'den çekin ve domainlerimi alın dedim."
"Zaten 1 $ kar ediyoruz, şimdi bu havada gidip ptt'de bekleyeyim, sonrada gelip domainini mi kaydedeyim." cevabı ile karşılaştım.
eheuheueheue adam haklı gidip beklesin mi

sen bilmezmisin bre ticaret ahlakını