MrManson adlı üyeden alıntı:
Internetsahibi.net e göz atabilirsin , Istanbulda ofislerini açtılar m.köy de ve kaliteli hizmet veriyorlar.
Onlarla irc icin calısmıstım zamanında. Açıkcası kaliteli değildi.
Zaten dedicated almaya karar verdim.
Host satıcıları ile uğraşmaktan bıktım artık. Sunucumda sorun çıkarsa kendi suçum derim, geçiştiririm.
100 $ fazla öderim. Kafam rahat olur.
Zaten şimdiki hostumda gunde 5 $'ım çöpe gidiyor.. Birde hit düşüyor tabii.
Adamın birinden script aldık. Sorun çıktı scriptte. Adama gir duzelt diyorum. Girilmiyor sitene diyor. Gerisini sen düşün Manson