• 18-08-2009, 20:31:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    cpu kullanımı yüksek bir reseller arıyorum ilk aradığım kriter bu tekliflerinizi bekliyorum max. 10 15 site eklenebilmesi yeterli.
  • 18-08-2009, 20:33:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    benim %35 cpu harcayan forumum var ama kimse barındıramıyor..mecbur sunucu alman gerekicek.bende öle alıcam baska yol yok. bosuna bekleme derim. %35 ten yüsekse %20 civarıysa barınırsın
  • 18-08-2009, 20:46:01
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    cpu kullanımı yüksek bir reseller arıyorum ilk aradığım kriter bu tekliflerinizi bekliyorum max. 10 15 site eklenebilmesi yeterli.
    Sitelerinizin harcadigi CPU Limiti nedir?

    MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim %35 cpu harcayan forumum var ama kimse barındıramıyor..mecbur sunucu alman gerekicek.bende öle alıcam baska yol yok. bosuna bekleme derim. %35 ten yüsekse %20 civarıysa barınırsın
    %35 CPU harcayan forum sitenizi VPS'de barindirabilirsiniz. Sunucu almadan önce kaliteli bir VPS'e gecmenizi öneririm.


    Saygilar
  • 18-08-2009, 20:47:27
    #4
    Reseller CPU kullanmaz ki Fixed mi ne kullanır öyle bir şeydi.
  • 18-08-2009, 20:48:35
    #5
    https://www.r10.net/reseller-hosting/...nimiyoruz.html

    hocam %20 kadar süper
  • 18-08-2009, 20:54:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kesinlikle vps beyefendi dilerseniz destek@vbgrup.com buyurun.
  • 18-08-2009, 21:09:44
    #7
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    cpu kullanımı yüksek bir reseller arıyorum ilk aradığım kriter bu tekliflerinizi bekliyorum max. 10 15 site eklenebilmesi yeterli.
    WPS için iletişime geçiniz, admin@webuzmani.org
  • 18-08-2009, 21:13:21
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    BySeco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WPS için iletişime geçiniz, admin@webuzmani.org
    WPS nasil birsey?
  • 18-08-2009, 21:39:51
    #9
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WPS nasil birsey?
    Yanlış yazdığımı biliyorsunuz