Merhaba arkadaşlar
cpu kullanımı yüksek bir reseller arıyorum ilk aradığım kriter bu tekliflerinizi bekliyorum max. 10 15 site eklenebilmesi yeterli.
CPU Kullanımı Yüksek Reseller ?
11
●1.830
- 18-08-2009, 20:33:48Üyeliği durduruldubenim %35 cpu harcayan forumum var ama kimse barındıramıyor..mecbur sunucu alman gerekicek.bende öle alıcam baska yol yok. bosuna bekleme derim. %35 ten yüsekse %20 civarıysa barınırsın
- 18-08-2009, 20:46:01Eposta Aktivasyonu GerekmekteSitelerinizin harcadigi CPU Limiti nedir?ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%35 CPU harcayan forum sitenizi VPS'de barindirabilirsiniz. Sunucu almadan önce kaliteli bir VPS'e gecmenizi öneririm.MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygilar - 18-08-2009, 20:48:35
- 18-08-2009, 20:54:05Üyeliği durduruldukesinlikle vps beyefendi dilerseniz destek@vbgrup.com buyurun.
- 18-08-2009, 21:09:44WPS için iletişime geçiniz, admin@webuzmani.orgismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2009, 21:13:21Eposta Aktivasyonu GerekmekteWPS nasil birsey?BySeco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2009, 21:39:51Yanlış yazdığımı biliyorsunuzEseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fixed mi ne kullanır öyle bir şeydi.