Konu
CPU Kullanımı Yüksek Reseller ?
18-08-2009, 20:33:48
#2
MikhaiLBeLicoff
Üyeliği durduruldu
benim %35 cpu harcayan forumum var ama kimse barındıramıyor..mecbur sunucu alman gerekicek.bende öle alıcam baska yol yok. bosuna bekleme derim. %35 ten yüsekse %20 civarıysa barınırsın