ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar
cpu kullanımı yüksek bir reseller arıyorum ilk aradığım kriter bu tekliflerinizi bekliyorum max. 10 15 site eklenebilmesi yeterli.
Sitelerinizin harcadigi CPU Limiti nedir?

MikhaiLBeLicoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim %35 cpu harcayan forumum var ama kimse barındıramıyor..mecbur sunucu alman gerekicek.bende öle alıcam baska yol yok. bosuna bekleme derim. %35 ten yüsekse %20 civarıysa barınırsın
%35 CPU harcayan forum sitenizi VPS'de barindirabilirsiniz. Sunucu almadan önce kaliteli bir VPS'e gecmenizi öneririm.


Saygilar