Merhaba arkadaşlar
cpu kullanımı yüksek bir reseller arıyorum ilk aradığım kriter bu tekliflerinizi bekliyorum max. 10 15 site eklenebilmesi yeterli.
Sitelerinizin harcadigi CPU Limiti nedir?
benim %35 cpu harcayan forumum var ama kimse barındıramıyor..mecbur sunucu alman gerekicek.bende öle alıcam baska yol yok. bosuna bekleme derim. %35 ten yüsekse %20 civarıysa barınırsın
%35 CPU harcayan forum sitenizi VPS'de barindirabilirsiniz. Sunucu almadan önce
kaliteli bir VPS'e gecmenizi öneririm.
Saygilar