Genelde gordugum kadarı ile suratli bir server.
ilk defa yabancı bir host firmasi ile calısıyorum , fakat ingilizce fakiri oldugumdan iletişimde güçlük cekiyorum

Tarzanca yazıp yoluyom
onlarda akıllı adamlar benım yazdıgımı zorda olsa anlayıpt cozuyorlar derdimi.