• 16-11-2005, 21:32:56
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Sozlesmeye goz attıysan eger orada zaten bu madde yazıyor ve ust planın alman tavsiye ediliyor.

    yuksek hit alan siteler icin uygun bir paket değil ; oyuzden hitiniz yuksek ise B plan reseller almamak gerkiyor.

    Bizde sozlesme okuma adeti olmadıgından sonradan bu tip sorunlar yasayınca supriz oluyor.O yuzden mutlaka sozlesmeyi okumasak bile goz atmakta fayda var.
  • 17-11-2005, 04:15:48
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar iyi iş yapıyorlar 10000 hiti olan siteyi host edip 1 lira alacaklarına 1000 hiti olandan 10 tane host edip 10 katını alıyorlar . Gerçekten güzel iş
    Neyse benim yüksek hitim yok zaten maximum kaçta atarlar tahmini..
    1bin 2bin ? Birde attıkları zaman ne oluyor para iadesi söz konusu mu?

    Son olarak hızlı ve ucuz başka neresi var.. ?