Sozlesmeye goz attıysan eger orada zaten bu madde yazıyor ve ust planın alman tavsiye ediliyor.
yuksek hit alan siteler icin uygun bir paket değil ; oyuzden hitiniz yuksek ise B plan reseller almamak gerkiyor.
Bizde sozlesme okuma adeti olmadıgından sonradan bu tip sorunlar yasayınca supriz oluyor.O yuzden mutlaka sozlesmeyi okumasak bile goz atmakta fayda var.
resellerzoom
19
●1.505
- 17-11-2005, 04:15:48Üyeliği durdurulduAdamlar iyi iş yapıyorlar 10000 hiti olan siteyi host edip 1 lira alacaklarına 1000 hiti olandan 10 tane host edip 10 katını alıyorlar . Gerçekten güzel iş

Neyse benim yüksek hitim yok zaten maximum kaçta atarlar tahmini..
1bin 2bin ? Birde attıkları zaman ne oluyor para iadesi söz konusu mu?
Son olarak hızlı ve ucuz başka neresi var.. ?
