• 14-11-2005, 23:33:13
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bu ay 5$ lık paketten actım;hostum yakın zamanda bitiyordu o yuzden test etmek istedim ; 10 gundur kullanıyorum herhangi bir sorun yasamadım;umarım yasamamda.
    Genelde gordugum kadarı ile suratli bir server.
    ilk defa yabancı bir host firmasi ile calısıyorum , fakat ingilizce fakiri oldugumdan iletişimde güçlük cekiyorum
    Tarzanca yazıp yoluyom onlarda akıllı adamlar benım yazdıgımı zorda olsa anlayıpt cozuyorlar derdimi.
  • 15-11-2005, 10:06:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Senbul adlı üyeden alıntı:
    Bu ay 5$ lık paketten actım;hostum yakın zamanda bitiyordu o yuzden test etmek istedim ; 10 gundur kullanıyorum herhangi bir sorun yasamadım;umarım yasamamda.
    Genelde gordugum kadarı ile suratli bir server.
    ilk defa yabancı bir host firmasi ile calısıyorum , fakat ingilizce fakiri oldugumdan iletişimde güçlük cekiyorum
    Tarzanca yazıp yoluyom onlarda akıllı adamlar benım yazdıgımı zorda olsa anlayıpt cozuyorlar derdimi.
    aynen öyle

    ama pek şımartmaya da gelmez
  • 15-11-2005, 15:04:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    justreseller.com burayı deneyen oldumu?
  • 15-11-2005, 15:23:41
    #13
    ben denemedim ama bakarsanız çok az band veriyor
    + ücretide resellerzoomdan daha fazla...
  • 16-11-2005, 08:32:33
    #14
    Üyeliği durduruldu
    resellerzoom a mail attığımda 10 dakika içinde cevap veriyor. tekrar herkese tavsiye ediyorum.
  • 16-11-2005, 16:12:17
    #15
    Üyeliği durduruldu
    resellerzoom u bugünden itibaren kimselere tavsiye etmiyorum.
    günlük 10000 civarı hit alan bir siteniz varsa anında kapatabiliyorlar.

    eğer ufak çaplı bir siteniz varsa uygun ama büyük sitelere göre degil.
  • 16-11-2005, 19:25:04
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Siberia
    neden kapatıyorlar ? bilgin varmı ?
  • 16-11-2005, 19:38:04
    #17
    sunucuya fazla yükleniyorsunuz diyolar ve kapatıyolar.bende sölesi.beni bi sitemden dolayı atmışlardı.hala bir hesabım var ama önemli olmayan sitelerim falan var.serverde 700-800 site barındırıyolar o yüzden fazla hitli siteleri şutluyolar galiba
  • 16-11-2005, 19:47:28
    #18
    Benimde WHT forumlarında duyduğuma göre şu en ucuz üç plan olan Budget Planları (B1, B2 ve B3) çoz ucuz olduğu için bu makinelerde haddinden fazla site barındırılıyormuş. Bir üst Advanced Planlarda ise (A1,A2,A3 - 25$dan başlayan fiyatlarla) Budget planındaki makinelere göre %50 daha az kullanıcı aynı makineyi kullanıyormuş. Mantıklı bir açıklama.