Bu ay 5$ lık paketten actım;hostum yakın zamanda bitiyordu o yuzden test etmek istedim ; 10 gundur kullanıyorum herhangi bir sorun yasamadım;umarım yasamamda.
Genelde gordugum kadarı ile suratli bir server.
ilk defa yabancı bir host firmasi ile calısıyorum , fakat ingilizce fakiri oldugumdan iletişimde güçlük cekiyorum
Tarzanca yazıp yoluyom onlarda akıllı adamlar benım yazdıgımı zorda olsa anlayıpt cozuyorlar derdimi.