selam dmRy
footer link alıyor musun acaba ?
dmry.net'e reklam alıyorum
63
●6.350
- 24-04-2008, 22:39:27ne yazık ki ForumAlemiForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2009, 23:54:37Milat olan yok, site hala duruyor, reklam alımı da devam ediyor. Ancak değişen sitenin teması, ilk mesajdaki tema ve reklam alanları eski.myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam alma başlığını 2006'da açtım ve o zamandan beri sadece bu başlığı kullanıyorum. Tekrar tekrar başlık açmıyorum
- 19-02-2009, 16:05:25mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHayır işim gücüm yok . Girdiğim ve takip ettiğim bir site . Hala reklam alımı yapıldığını da biliyorum . Amacım , konunun yeni kişilere hitap edebilmesini sağlamaktı , güncelleyerek .myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size hayırlı işler .
adam milat oldu nasılsınız yazmış