• 14-02-2007, 11:26:01
    #28
    Üyeliği durduruldu
    siteden iletişime geçtim reklam konusunda msn adresinizi yollarsanız hemen başlayalım reklama.
  • 14-02-2007, 12:04:04
    #29
    Msn yolladım chemeng
  • 14-02-2007, 19:26:44
    #30
    bende msn alabilirsem sevinirim, tesekkurler
  • 15-02-2007, 00:42:20
    #31
    Yolladım cstyle
  • 14-06-2007, 13:45:29
    #32
    Reklam planlarını tekrar değiştirdim arkadaşlar. 180x150 alanları yerini 125x125 lere bıraktı.
    En önemli değişiklik ise artık hiçbir alanda diğer bannerlar ile paylaşım olmaması.
  • 14-06-2007, 16:00:47
    #33
    benimde tek geçtiğim blogtur..
  • 16-06-2007, 01:38:49
    #34
    ö.m attim bakarsaniz sewinirim
  • 16-06-2007, 02:05:42
    #35
    1 yıllık konu

    bu arada sitene google'da birşey ararken bende giriyorum
  • 16-06-2007, 08:30:43
    #36
    @Xoo6; bakıyorum Xoo6

    @triangle; teşekkürler triangle Evet başlık hayli eski Tekrar yeni başlık açmak yerine, reklam planını değiştirdikçe bu başlık altında güncelleme yapıyorum.