Evet sanırım sunucu tabanlı bir sıkıntımız var şuan. Kimi yerlerde görüntüleniyor kimi yerlerde problem oluyor. Pehh demek full verimde çalışabilsek hitler daha da tavan yapacak
Hata benden kaynaklanıyormuş arkadaşlar. Sunucudan kaynaklanan birşey değil. En son hazırladığım eklenti o kadar test etmeme karşın problem yarattı. Internet explorerda açtırmayıp, firefoxta açtıyordu
Neyse şimdi bir problem yok
Reklam planlarını değiştirdim arkadaşlar. 120x60 ve 160x600 'lük alanlarını kaldırdım ilgi görmedikleri için. 180x150 alanına çok talep olduğu için bir sağ blok üstüne ekledim ondan.. Fiyat ise hepsi için aynı.. 1 aylık gösterim 25 YTL..