• 15-08-2006, 15:01:46
    #10
    Mokutur Ö.M. ile ulaştım size
  • 15-08-2006, 15:18:40
    #11
    Misafir
    dmry Dostum sayfa hala yüklenmedi ne İE de nede firefoxta yaklaşık 2 dakika oldu bendemı bır sorun var anlamadım.bilgin olsun

    edit : bende sorun varmış baglantıyı resetledim geldi.

    reklam vermeyeceğim ama Site çok başarılı olmuş tebrikler.
  • 07-09-2006, 16:25:32
    #12
    Görüşlerin için teşekkürler ****** Bu arada reklam fiyatlarında %50 indirim yaptım 468x60 için 1 aylık sınırsız gösterim 25 YTL
  • 07-09-2006, 17:10:29
    #13
    site bendede açılmadı : Sayfa görüntülenemiyor
  • 07-09-2006, 17:17:56
    #14
    Evet sanırım sunucu tabanlı bir sıkıntımız var şuan. Kimi yerlerde görüntüleniyor kimi yerlerde problem oluyor. Pehh demek full verimde çalışabilsek hitler daha da tavan yapacak
  • 07-09-2006, 17:19:11
    #15
    Bende de acılmadı ama olsn yakında acılır ins merak ettim
  • 07-09-2006, 17:57:50
    #16
    Hata benden kaynaklanıyormuş arkadaşlar. Sunucudan kaynaklanan birşey değil. En son hazırladığım eklenti o kadar test etmeme karşın problem yarattı. Internet explorerda açtırmayıp, firefoxta açtıyordu
    Neyse şimdi bir problem yok
  • 05-02-2007, 11:52:50
    #17
    Reklam planlarını değiştirdim arkadaşlar. 120x60 ve 160x600 'lük alanlarını kaldırdım ilgi görmedikleri için. 180x150 alanına çok talep olduğu için bir sağ blok üstüne ekledim ondan.. Fiyat ise hepsi için aynı.. 1 aylık gösterim 25 YTL..
  • 05-02-2007, 12:02:23
    #18
    180x150 için tek banner mı olacak?