• 16-02-2013, 14:43:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar canon D60 18x135 lens ile akşam 17.30 da trabzon atatürk köşkünde bir arkadaşımı çektiğim dış mekan çekimim sizce nasıl pro değilim bu arada yeni başladım.


  • 17-02-2013, 19:56:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fotoğrafta ki sarılığı biraz alsanız güzel olurdu bence, diyaframı biraz kurcalamak lazım.
  • 09-04-2013, 22:03:40
    #3
    diyaframı yükselt enstanteyi düşür. Ayrıca bir tripot almakta fayda var
  • 09-04-2013, 22:04:32
    #4
    fotoğraf yok.
  • 09-04-2013, 22:07:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    evet foto nerde