Dış mekan çekimim. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dış mekan çekimim.
4
●
703
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Dış mekan çekimim.
16-02-2013, 14:43:00
#1
Engin.ilicali
Merhaba arkadaşlar canon D60 18x135 lens ile akşam 17.30 da trabzon atatürk köşkünde bir arkadaşımı çektiğim dış mekan çekimim sizce nasıl pro değilim bu arada yeni başladım.
17-02-2013, 19:56:52
#2
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
fotoğrafta ki sarılığı biraz alsanız güzel olurdu bence, diyaframı biraz kurcalamak lazım.
09-04-2013, 22:03:40
#3
NutShot1
diyaframı yükselt enstanteyi düşür. Ayrıca bir tripot almakta fayda var
09-04-2013, 22:04:32
#4
xFactoria
fotoğraf yok.
09-04-2013, 22:07:32
#5
Oferta
Üyeliği durduruldu
evet foto nerde
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler