Konu
Dış mekan çekimim.
17-02-2013, 19:56:52
#2
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
fotoğrafta ki sarılığı biraz alsanız güzel olurdu bence, diyaframı biraz kurcalamak lazım.