Konu
Dış mekan çekimim.
16-02-2013, 14:43:00
#1
Engin.ilicali
Merhaba arkadaşlar canon D60 18x135 lens ile akşam 17.30 da trabzon atatürk köşkünde bir arkadaşımı çektiğim dış mekan çekimim sizce nasıl pro değilim bu arada yeni başladım.