• 26-04-2010, 13:52:34
    #1
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    fecebookta gezinirken bu sayfaya rastladım. filmin 14 mayıs ta çıkacağı söyleniyor..
    çıkacaksa eğer gerçekten yazık olacak.
    gerçek mi bu sizce

    http://www.facebook.com/SelviBoylumAlYazmalimFilm
  • 26-04-2010, 13:54:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    http://www.sinemalar.com/filmler/pekyakinda/

    Burada gözükmüyor.
  • 26-04-2010, 13:57:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hdr uygulanmış hali sinemalarda, yani kaliteleştirilmiş. Yeniden çekilmesi imkansız çünkü Kadir İnanır ile Türkan Şoray konuşmuyorlar.
  • 26-04-2010, 14:06:09
    #4
    bence kimseye yazık olmaz.
    fragmandaki görüntü güzel ben annemi götürebilceğim bir film bulduğuma sevindim.
    şuanki Türk sinemalarına bence bin basar. oakdar çok dandik ottan çoktan sinema çekiyorlarki. afişine bakıp gidince 10lirana acıyorsun. hiç değilse güzel dediğin filmi birde sinemada izleyeceksin. bence güzel bir fikir. tebrik ederim yapanıda.
  • 26-04-2010, 15:26:42
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Türklerin çekmiş olduğu en güzel film..
    yenisi gelirse çok yazık olur gerçekten hem atıf yılmaza hem de cengiz aytmatov a...