fecebookta gezinirken bu sayfaya rastladım. filmin 14 mayıs ta çıkacağı söyleniyor..
çıkacaksa eğer gerçekten yazık olacak.
gerçek mi bu sizce
http://www.facebook.com/SelviBoylumAlYazmalimFilm
Bu Olay gerçek mi?
4
●400
- 26-04-2010, 13:54:37Üyeliği durduruldu
- 26-04-2010, 13:57:28Üyeliği durdurulduhdr uygulanmış hali sinemalarda, yani kaliteleştirilmiş. Yeniden çekilmesi imkansız çünkü Kadir İnanır ile Türkan Şoray konuşmuyorlar.
- 26-04-2010, 14:06:09bence kimseye yazık olmaz.
fragmandaki görüntü güzel ben annemi götürebilceğim bir film bulduğuma sevindim.
şuanki Türk sinemalarına bence bin basar. oakdar çok dandik ottan çoktan sinema çekiyorlarki. afişine bakıp gidince 10lirana acıyorsun. hiç değilse güzel dediğin filmi birde sinemada izleyeceksin. bence güzel bir fikir. tebrik ederim yapanıda.