fecebookta gezinirken bu sayfaya rastladım. filmin 14 mayıs ta çıkacağı söyleniyor..
çıkacaksa eğer gerçekten yazık olacak.
gerçek mi bu sizce

http://www.facebook.com/SelviBoylumAlYazmalimFilm