bence kimseye yazık olmaz.
fragmandaki görüntü güzel ben annemi götürebilceğim bir film bulduğuma sevindim.
şuanki Türk sinemalarına bence bin basar. oakdar çok dandik ottan çoktan sinema çekiyorlarki. afişine bakıp gidince 10lirana acıyorsun. hiç değilse güzel dediğin filmi birde sinemada izleyeceksin. bence güzel bir fikir. tebrik ederim yapanıda.