• 25-12-2009, 14:38:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar. R10SANAT bölümünü okuyanlar yazılarım ve duygularımı görmüştür. bir kitap yazdım ve yayınlamak istiyorum. kitabın adı ;
    "Hayattan 17 Kere Vazgeçmek" 17 yaşında bir çocuk sadece sevdiği insan için türkiyeyi dolaşırsa ? ve dostum diyebileceği birtek insan bulamazsa sizce ne olur ? ve geri döndüğünde sevdiğinin maneviyat değil maddiyata aşık olduğunuda anlarsa... ve arkadaşlar içinizden nasıl geçiyorsa kitapda öyle son buluyor buna emin olun. keşke onu yapsaydın diyecekseniz belki içinizden ama sayfalar ilerledikçe dediğinizide yapacak. Soruyorum sizlere sizce başarılı olabilirmiyim ?
    yazdıklarıma bakmanızı şiddetle tavsiye değil Sadece rica ediyorum.

    Herkes bana aman cizeya elini suya sabuna dokunma dedi. bende dönüp dedim ki dünya o kadar piski suya sabuna dokunmaz isek neyle temizleyeceğiz ?...
  • 25-12-2009, 17:10:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    istersen yayınevlerine götür ya yada nebilim başka birileri gerçekten bizim ülkemizde kitap fazla okunmuyor ki böyle ülkede zor yani umudunu kırıp moral bozmak istemem
  • 25-12-2009, 17:32:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SemihCebraiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istersen yayınevlerine götür ya yada nebilim başka birileri gerçekten bizim ülkemizde kitap fazla okunmuyor ki böyle ülkede zor yani umudunu kırıp moral bozmak istemem
    teşekkür ederim. ancak kitap okunmalı bir çok okumaya destek grubunda faaliyet gösteriyorum.
  • 25-12-2009, 17:40:08
    #4
    Cizeya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. R10SANAT bölümünü okuyanlar yazılarım ve duygularımı görmüştür. bir kitap yazdım ve yayınlamak istiyorum. kitabın adı ;
    "Hayattan 17 Kere Vazgeçmek" 17 yaşında bir çocuk sadece sevdiği insan için türkiyeyi dolaşırsa ? ve dostum diyebileceği birtek insan bulamazsa sizce ne olur ? ve geri döndüğünde sevdiğinin maneviyat değil maddiyata aşık olduğunuda anlarsa... ve arkadaşlar içinizden nasıl geçiyorsa kitapda öyle son buluyor buna emin olun. keşke onu yapsaydın diyecekseniz belki içinizden ama sayfalar ilerledikçe dediğinizide yapacak. Soruyorum sizlere sizce başarılı olabilirmiyim ?
    yazdıklarıma bakmanızı şiddetle tavsiye değil Sadece rica ediyorum.

    Herkes bana aman cizeya elini suya sabuna dokunma dedi. bende dönüp dedim ki dünya o kadar piski suya sabuna dokunmaz isek neyle temizleyeceğiz ?...
    dostum bana özel mesaj olarak msn adresini atarsan seninle fikir alışverişinde bulunabileceğimizi düşünüyorum bende şuan kitap yazma durumu içerisindeyim. gayet güzel birşey düşünmüşsün. başarılıda olabileceğine inanıyorum yazıların mükemmel.
  • 26-12-2009, 11:28:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kitabına destek bulabildinmi?
  • 26-12-2009, 18:42:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar destek buldum. albayraklar şirket grubu Sponsor oldu.
    teşekkür ederim

    msn adresim cizeya[at]usa.com isteyen ekleyebilir.
  • 26-12-2009, 21:40:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Cizeya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar destek buldum. albayraklar şirket grubu Sponsor oldu.
    teşekkür ederim

    msn adresim cizeya[at]usa.com isteyen ekleyebilir.
    Hayırlı Olsun Arkadaşım
  • 27-12-2009, 00:19:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ederim
  • 27-12-2009, 00:20:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Piyasada yayınlanırsa bilgimiz olsun. Alıp Okuma şansımız olur belkide.