Merhaba arkadaşlar. R10SANAT bölümünü okuyanlar yazılarım ve duygularımı görmüştür. bir kitap yazdım ve yayınlamak istiyorum. kitabın adı ;
"Hayattan 17 Kere Vazgeçmek" 17 yaşında bir çocuk sadece sevdiği insan için türkiyeyi dolaşırsa ? ve dostum diyebileceği birtek insan bulamazsa sizce ne olur ? ve geri döndüğünde sevdiğinin maneviyat değil maddiyata aşık olduğunuda anlarsa... ve arkadaşlar içinizden nasıl geçiyorsa kitapda öyle son buluyor buna emin olun. keşke onu yapsaydın diyecekseniz belki içinizden ama sayfalar ilerledikçe dediğinizide yapacak. Soruyorum sizlere sizce başarılı olabilirmiyim ?
yazdıklarıma bakmanızı şiddetle tavsiye değil Sadece rica ediyorum.

Herkes bana aman cizeya elini suya sabuna dokunma dedi. bende dönüp dedim ki dünya o kadar piski suya sabuna dokunmaz isek neyle temizleyeceğiz ?...