istersen yayınevlerine götür ya yada nebilim başka birileri gerçekten bizim ülkemizde kitap fazla okunmuyor ki böyle ülkede zor yani umudunu kırıp moral bozmak istemem
teşekkür ederim. ancak kitap okunmalı bir çok okumaya destek grubunda faaliyet gösteriyorum.