• 20-12-2025, 11:41:37
    #1
    Üyeliği durduruldu

    https://www.youtube.com/watch?v=a1kA...&start_radio=1
  • 20-12-2025, 11:44:30
    #2
    Günaydın hocam
  • 20-12-2025, 18:32:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şarkı içimde güzel olmayan hisler uyandırdı ama bunu sevdim. o kıza dinletseydim kesinlikle huzur duyardı, benim varoluş sancılarımı tetikledi, her şey daha yanlış hissettirdi. çeviriyi yapan kişinin seçtiği tekrar eden görsel de çok farklı bir vibea sahip. bu şarkıyı seçmenin özel bir sebebi var mı ? profil fotoğrafı da hoşuma gitti. ilaçlarım nerede ?
    kusura bakma hocam sakinleştirir diye düşünmüştüm.
  • 20-12-2025, 18:43:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoo ne kusuru. öyle olması gerekirdi zaten, sadece ben bununla sakinleşemeyecek kadar hastayım. teşekkür ederim oynatma listeme farklı bir dokunuş yaptığın için. bir süredir de profil fotoğrafındaki bebeğin kim olduğunu arıyorum, muhtemelen sen de bilmiyorsundur ama güzel bir seçim olmuş.
    pinterest görseli hocam teşekkür ederim

    edit: @disavurum;
    https://www.youtube.com/watch?v=4WaO...7UaRXM&index=2
  • 20-12-2025, 20:46:44
    #5
    Soykaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pinterest görseli hocam teşekkür ederim

    edit: @disavurum;
    https://www.youtube.com/watch?v=4WaO...7UaRXM&index=2
    önceki parçanın büyüsüyle konudan çıkamamıştım, yeni sekmede açmak dinlemek istemedim bu threadle daha anlamlıydı ki bu bildirim geldi. sia'yı severim ama bu parçasını hiç duymamıştım, tekrardan teşekkür ediyorum.

    çok güzelim ve çok acı çekiyorum.
    değişim, ne de güzel bi kelime

    umarım hayat sana da bir yerlerden göz kırpıyordur hocam
  • 20-12-2025, 20:51:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önceki parçanın büyüsüyle konudan çıkamamıştım, yeni sekmede açmak dinlemek istemedim bu threadle daha anlamlıydı ki bu bildirim geldi. sia'yı severim ama bu parçasını hiç duymamıştım, tekrardan teşekkür ediyorum.

    çok güzelim ve çok acı çekiyorum.
    değişim, ne de güzel bi kelime

    umarım hayat sana da bir yerlerden göz kırpıyordur hocam
    Göz kırpıyorsada fark etmeye çalışıyoruz hocam, bazen hayat en sessiz yerden selam verir