disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şarkı içimde güzel olmayan hisler uyandırdı ama bunu sevdim. o kıza dinletseydim kesinlikle huzur duyardı, benim varoluş sancılarımı tetikledi, her şey daha yanlış hissettirdi. çeviriyi yapan kişinin seçtiği tekrar eden görsel de çok farklı bir vibea sahip. bu şarkıyı seçmenin özel bir sebebi var mı ? profil fotoğrafı da hoşuma gitti. ilaçlarım nerede ?
kusura bakma hocam sakinleştirir diye düşünmüştüm.