disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önceki parçanın büyüsüyle konudan çıkamamıştım, yeni sekmede açmak dinlemek istemedim bu threadle daha anlamlıydı ki bu bildirim geldi. sia'yı severim ama bu parçasını hiç duymamıştım, tekrardan teşekkür ediyorum.

çok güzelim ve çok acı çekiyorum.
değişim, ne de güzel bi kelime

umarım hayat sana da bir yerlerden göz kırpıyordur hocam
Göz kırpıyorsada fark etmeye çalışıyoruz hocam, bazen hayat en sessiz yerden selam verir