• 13-02-2009, 11:39:50
    #1
    Hayatta insanı yiyip bitiren şeylerden biride keşkelerdir.
    O kadar çok keşkelerim olduki haddi hesabı yok..
    Şimdi bunlar için çok pişmanım ama bu saatten sonra bir faydası olmuyor.

    Kendimce sevdim seni
    duygularımı belli etmeden
    ilk adımı senin atmanı,
    ilk kelimenin senden çıkmasını bekledim.
    sevgide gurur olmaz diyorlar ya,
    ben gurur meselesi yaptım
    taki seni kaybettiğim zaman anladım.
    keşke duygularımın ifadesi
    olsaydı sözcükler,
    dökülseydi amansızca ağzımdan
    tek bir yürek halinde
    sadece SENİ SEVİYORUM diyebilmek
    gördün mü bak ne kadar kolaymış
    iki sözcükle seni kaybetmek..
  • 13-02-2009, 20:15:44
    #2
    Keşke hiç keşke demesek ? :S ?
  • 14-02-2009, 18:40:13
    #3
    Aynı Duygular İçerisindeyiz ya
    Ama Benim Şansım Var Ve İlk Hamleyi Bekliyorum
    Keşke dememek istiyorum
    Allahım ya
    Süpersin hocam