Konu
Keşke..
14-02-2009, 18:40:13
#3
LaKerDa
Aynı Duygular İçerisindeyiz ya
Ama Benim Şansım Var Ve İlk Hamleyi Bekliyorum
Keşke dememek istiyorum
Allahım ya
Süpersin hocam