Hayatta insanı yiyip bitiren şeylerden biride keşkelerdir.
O kadar çok keşkelerim olduki haddi hesabı yok..
Şimdi bunlar için çok pişmanım ama bu saatten sonra bir faydası olmuyor.
Kendimce sevdim seni
duygularımı belli etmeden
ilk adımı senin atmanı,
ilk kelimenin senden çıkmasını bekledim.
sevgide gurur olmaz diyorlar ya,
ben gurur meselesi yaptım
taki seni kaybettiğim zaman anladım.
keşke duygularımın ifadesi
olsaydı sözcükler,
dökülseydi amansızca ağzımdan
tek bir yürek halinde
sadece SENİ SEVİYORUM diyebilmek
gördün mü bak ne kadar kolaymış
iki sözcükle seni kaybetmek..